Asigurarea calității
![]()
Repere strategice de asigurare a calităţii în şcoală
![]()
- Fundamentarea managementului calităţii pe autoevaluare şi pe dezvoltarea instituţională
- Centrarea managementului calităţii pe valoarea adăugată şi pe progres instituţional - Utilizarea standardelor naţionale de referinţă ca repere generale in iniţierea şi proiectarea activităţilor - Identificarea aspectelor interne care necesită ameliorare în raport cu standardele de referinţă - Îmbunătăţirea continuă a calităţii demersului educativ-formativ - Dezvoltarea permanentă a sistemului intern de comunicare - Sincronizarea demersului educational cu tendintele reformei în învăţământ - Centrarea tuturor demersurilor instituţionale şi educaţionale pe beneficiarii direcţi şi indirecţi ai serviciilor furnizate de şcoală - Cointeresarea şi asigurarea participării întregului personal, a elevilor şi părinţilor în implementarea sistemului calităţii în educaţie - Formarea continuă a întregului personal al instituţiei, condiţie esenţială pentru creşterea calităţii şi eficienţei activităţii în învăţământ - Consolidarea parteneriatului şcoală-părinţi în vederea susţinerii procesului educaţional - Adoptarea unei strategii coerente de promovare a imaginii şcolii, de prezentare permanentă a activităţilor desfăşurate şi a rezultatelor obţinute |