Asigurarea calității
- Strategia de evaluare internă a calității 2022-2026 - Plan operațional al Comisiei de Evaluare și Asigurare a Calității - Manual de Evaluare Internă a Calității - HOTĂRÂRE nr. 994 din 18 noiembrie 2020 - GHIDUL COMISIEI PENTRU EVALUAREA ŞI ASIGURAREA CALITĂȚII ÎN UNITĂȚILE DE ÎNVĂȚĂMÂNT PREUNIVERSITAR - partea a II-a - - Ghidul comisiei de evaluare - Ghiduri pentru aplicarea unitară a standardelor de evaluare, volum 4 - Ghiduri pentru aplicarea unitară a standardelor de evaluare, volum 3 - Ghiduri pentru aplicarea unitară a standardelor de evaluare, volum 2 - Ghiduri pentru aplicarea unitară a standardelor de evaluare, volum 1 Repere strategice de asigurare a calităţii în şcoală
- Fundamentarea managementului calităţii pe autoevaluare şi pe dezvoltarea instituţională
- Centrarea managementului calităţii pe valoarea adăugată şi pe progres instituţional - Utilizarea standardelor naţionale de referinţă ca repere generale în iniţierea şi proiectarea activităţilor - Identificarea aspectelor interne care necesită ameliorare în raport cu standardele de referinţă- Îmbunătăţirea continuă a calităţii demersului educativ-formativ - Dezvoltarea permanență a sistemului intern de comunicare - Sincronizarea demersului educațional cu tendințele reformei în învăţământ - Centrarea tuturor demersurilor instituţionale şi educaţionale pe beneficiarii direcţi şi indirecţi ai serviciilor furnizate de şcoală - Cointeresarea şi asigurarea participării întregului personal, a elevilor şi părinţilor în implementarea sistemului calităţii în educaţie - Formarea continuă a întregului personal al instituţiei, condiţie esenţială pentru creşterea calităţii şi eficienţei activităţii în învăţământ - Consolidarea parteneriatului şcoală-părinţi în vederea susţinerii procesului educaţional - Adoptarea unei strategii coerente de promovare a imaginii şcolii, de prezentare permanentă a activităţilor desfăşurate şi a rezultatelor obţinute |